Odpowiedzi

2009-12-11T09:21:16+01:00
123/456>121/456 przy równych mianownikach ten ułamek jest wiekszy co ma wiekszy licznik
17/135<17134 przy równych licznikach ten większy co ma mniejszy mianownik
7/9>10/13 sprowadzamy do wspólnego licznika:70/90>70/91
8/51<11/68 sprowadzamy do wspólnego licznika:88/561<88/544
2√3<√13 włączamy liczbę sprzed pierwiastka pod pierwiastek:√12<√13
2,5>√6 :2,5 zapisujemy za pomocą pierwiastka:√6,25>√6
pierwiaste stopnia5 z-32/243=2/3√-1 drugiej liczby nie wiem jak odczytać
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T09:30:51+01:00
Mam takie ćwiczenia tj. Równoległobok i jego właściwości .
A3 masz dokończyć rysunek a)A,B to podstawa od B do C rysujesz bok potem rysujesz prostą od punktu B i przechodzi przez zaznaczony punkt O i dokańczasz równelgłobok następny rysunek b) przedłużasz prostą A-O i tak samo kończysz aby wyszedł równoległobok. Popróbuj to łatwe. Powodzenia
3 2 3