Które zdanie jest prawdziwe ?

A. Każdy rekord jednej bazy danych ma taką samą strukturę.
B. Każda baza danych zawiera taką samo liczbę rekordów.
C. Każdy rekord bazy danych ma swoją nazwę.
D. Każde pole bazy danych jest tego samego typu.

Sortowanie bazy danych?

A. Wyszukiwanie rekordów bazy danych wg. podanych przez użytkownika.
B. uporządkowanie rekordów w kolejności ich dopisywania.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T12:04:02+01:00
2009-12-11T12:53:30+01:00