Odpowiedzi

2009-12-11T10:54:40+01:00
Napisz wyrażenie 2|x+6|-|x|+|x-6| w najprostszej postaci,jeżeli wiadomo,że
x należy do<0:6)
2|x+6|-|x|+|x-6|
2x+12-x-x+6=18
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T11:00:01+01:00
Napisz wyrażenie 2|x+6|-|x|+|x-6| w najprostszej postaci,jeżeli wiadomo,że
x należy do<0:6)

x∈<0:6)
to
|x+6|=x+6 , bo wyrażenie x+6>0
|x|=x, bo wyrażenie x>0
|x-6|=-x+6=6-x , bo wyrażenie x-6<0

2|x+6|-|x|+|x-6| =2(x+6)-x+(6-x)=2x+12-x+6-x=18

Jeśli jesteś zadowolony z rozwiązania
zadania, to proś o pomoc częściej i ...
kliknij na link:
http://zadane.pl/p/13585/madzia333