Rowerzysta porusza się ze stałą prędkością 4m/s w czasie 4 min. następnie odpoczywa przez 3 min i wyrusza ze stałą prędkościa 900 metrów w czasie 5 min.sporządz wykres predkości od czasu dla rozpatrywanego ruchu .jaką drogę pokonał rowerzysta i jaka jest jego szybkość średnia?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T19:00:01+01:00
Wykres w zalaczniku
przebyl droge 1860m
predkosc srednia 155m/s
2009-12-11T19:40:48+01:00
S1 = 4m/s* 4min = 240m/min* 4min = 960m
s2 = 0m
s3 = 900m/min*5min = 4500m
scał = s1+s2+s3 = 5460m
Vśr = Scał/t = 5460m/12min = 455m/min