Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T11:34:04+01:00
Skorzystałam z książki ;)
Tragizm Antygony polega na tym, że podjęła " wierną służbę i świętą". Samotną walkę z wolą władcy w obronie uczuć rodzinnych, przekonań i wiary. Podejmując się pogrzebania brata, sprzeciwiając się władzy sprowadziła na siebie nieuchronną katastrofę.
2009-12-11T13:34:04+01:00
Jej tragizm polega na fatum które na niej ciąży. Choćby nie wiadomo jak się starała i tak skończy tak jak zostało wcześniej zaplanowane. Po prostu nie pozbędzie się hańby/fatum które zaczęło się od Króla Edypa.