Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T15:27:56+02:00
Nie podapalac benzyny i to samo tyczy sie pojemników pod cisnieniem np. dezodoran - nie podapalac nie przekuwac...
2009-09-07T15:30:57+02:00
Nie pić domestosa ani innych tego tymów rzeczy oraz nie podpalać dezodorantów
2009-09-07T16:21:17+02:00
Gaz bo możemy sie zaczadzić
ace <czyli róznego rodzaju domestosy środki czystości itp. >bo są żrące