Wpisz do podanych stolic odpowiednie nazwy państw:
Rzym, Ateny, Helsinki, Sztokhmol, Londyn, Dublin, Kopenhaga, Amsterdam, Wiedeń, Madryt, Paryż, Berlin, Lizbona, Luksemburg, Brukdela, Warszawa, Tallin, Ryga, Wilno, Praga, Bratysława, Budapeszt, Lublana, Valletta, Nikozja, Sofia, Bukareszt

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T12:19:08+01:00
Rzym - Włochy
Ateny - Grecja
Helsinki - Finlandia
Sztokholm - Szwecja
Londyn - Wielka Brytania - Anglia
Dublin - Irlandia
Kopenhaga - Dania
Amsterdam - Holandia
Wiedeń - Austria
Madryt - Hiszpania
Paryż - Francja
Berlin - Niemcy
Lizbona - Portugalia
Luksemburg - Luksemburg
Bruksela - Belgia
Warszawa - Polska
Tallin - Estonia
Ryga - Łotwa
Wilno - Litwa
Praga - Czechy
Bratysława - Słowacja
Budapeszt - Węgry
Lublana - Słowenia
Valletta - Malta
Nikozja - Cypr
Sofia - Bułgaria
Bukareszt - Rumunia
4 5 4
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T12:24:59+01:00
Włochy - Rzym
Grecja - Ateny
Finlandia - Helsinki
Szwecja - Sztokholm
Wielka Brytania i Anglia - Londyn
Irlandia - Dublin
Dania - Kopenhaga
Holandia - Amsterdam
Austria - Wiedeń
Hiszpania - Madryt
Francja - Paryż
Niemcy - Berlin
Portugalia - Lizbona
Luksemburg - Luksemburg
Belgia - Bruksela
Polska - Warszawa
Estonia - Tallin
Łotwa - Ryga
Litwa - Wilno
Czechy - Praga
Słowacja - Bratysława
Węgry - Budapeszt
Słowenia - Lublana
Malta - Valletta
Cypr - Nikozja
Bułgaria - Sofia
Rumunia - Bukareszt

1 5 1