Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T12:54:24+01:00
1) Paweł, Szaweł
2) Szaweł był gorliwym prześladowcą i mordercą chrześcijan. Zabijał on i znęcał się nad niewinnymi wyznawcami Chrystusa, także kobietami i dziećmi. Lecz w wyniku nauki Syna Bożego, czytania Bożego Słowa oraz poprzez napełnienie Duchem Świętym, Szaweł nawrócił się. Przyjął imię Paweł i stał się wyznawcą Bożej nauki. Odtąd podążał razem z Jezusem i Jego Apostołami. Był jednym z pierwszych chrześcijan, którzy zginęli w prześladowaniach po spaleniu Rzymu.
2009-12-11T14:42:19+01:00
1. Paweł, Szaweł
2. Szaweł był okrutnym prześladowcą i masowo mordował pierwszych chrześcijan. Brutalnie traktował wszelkich Chrystusowych wyznawców - także kobiety i dzieci. Bóg posłał do niego posłańca, jednego z apostołów. Szaweł utracił wzrok, wten czas nawrócił się i ochrzcił. Przyjął imię Paweł i stał się wyznawcą Bożej nauki. Odtąd podążał razem z Jezusem i Jego Apostołami. Był jednym z pierwszych chrześcijan, którzy zginęli w prześladowaniach po spaleniu Rzymu.