Podczas rocznego pobytu w szkole niemieckiej chciał(a)byś odłożyć nieco pieniędzy na
wakacje. Postanawiasz udzielać korepetycji z matematyki. Powieś na tablicy
informacyjnej krótkie ogłoszenie. Uwzględnij następujące informacje:
• czas trwania lekcji,
• cenę lekcji,
• możliwość udzielania korepetycji poza weekendami,
• możliwości kontaktu z Tobą.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T12:55:20+01:00
Nachhilfe in Mathematik.

Ich gebe Nachhilfe in Mathematik.
Unterricht dauert 2 Stunden und kostet 15 Euro.
Von Montag bis Freitag Nachmittag.
Tel: 07547229852

TŁUMACZENIE:

Korepetycje z Matematyki

Udzielam Korepetycji z Matematyki.
Lekcja trwa 2 godziny i kosztuje 15 euro.
Od poniedziałku do piątku, popołudniu.
Tel: 07547229852

Miało być krótko i na temat, więc jest:)
2009-12-11T14:40:40+01:00
Korepetycje z Matematyki !

Uwaga ja _________________ najlepszy uczeń matematyki zapraszam na korepetycje. Cena za lekcje 10 euro.
Korepetycje odbędą się w każdy poniedziałek o 12.00.Jeżeli ktoś nie może przyjść zapraszam na wolne chwile telefon komórkowy ________________

Serdecznie zapraszam _____________________!!!



Unterricht für Mathematik!

Hinweis: _________________ Ich fordere die besten Schüler in der Mathematik Nachhilfe.Preis pro Stunde 10 Euro.
Unterricht findet jeden Montag 12.00.Wenn jemand nicht kommen kann, um seine freie Zeit ein Handy laden ________________

Wir laden Sie herzlich _____________________!!!