Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T12:54:32+01:00
Droga dziewczynko z zapałkami,
słyszałam,że nie legalnie rozprowadzasz towar, jeśli chcesz się ogrzać i poczuć klimat rodzinny serdecznie Cie zapraszam na Boże Narodzenie do mnie, jestem pewna, że będzie to zaproszenie przyjęte bardzo ciepło przez Ciebie i liczę na to że koniecznie wpadniesz, pozdrawiam
27 2 27
2009-12-11T14:10:38+01:00
Droga dziewczynko z zapałkami wiem, że miałaś bardzo trudne życie. Gdybym była jedną z przechodni napewno bym ci jakoś pomogła. Wyobrażam sobie ile wycierpiałaś. Ludzie, którzy koło ciebie przechodzili zauważyli cię dopiero gdy leżałaś zmarznęta, uważam że to było złe z ich strony. Pozdrawiam cię ........(imie w miejsce kropek)
35 3 35