1)

Gołąb lecący z Warszawy do Międzywodzia ze stałą prędkością 80 km/h, pokonuje dystans 460 km w czasie

a) 5 godz b) 5 godz i 30 min c) 5 godz i 45 min
d) 6godz i 15 min


2)

W Królestwie Polskim w 1860 r opłata za list o wadze 1 łuta wynosiła 10 kopejek. łut to dawna jednostka masy : 1łut = 0,01462kg, czyli

a) 0,1462 g. b) 1,462 g. c) 14,62 g. d) 146,2


Z góry dzięki :****

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T13:04:12+01:00
1. C (460:80 = 5,75 czyli 5, 45h)
2. C (0,01462 * 1000)
2009-12-11T13:05:36+01:00