Odpowiedzi

2009-12-11T13:18:18+01:00
Wpatrywać się w oczy Twoje wieki całe mogę, marzę byś opromienił mego życia drogę. Gdy patrzę w głębię Twoich oczu tonę w zapomnieniu, bo tam widzę swoje szczęście wyśnione w marzeniu...
7 3 7
2009-12-11T13:19:43+01:00
Jest na świecie jedna tylko osoba,
dla której napiszę te piękne słowa:
Kocham Cię nad życie Słoneczko moje!
Dla Ciebie otwieram całe serce swoje,
bo wiem że dla Ciebie warto jest żyć...
Ofiaruję wszystko co najważniejsze
by tylko z Tobą być.
Całą swoją miłość,
wszystkie uczucia i pragnienia,
byś mogła schronić się w moich ramionach
i spełnić najskrytsze marzenia...
Dzielić wartości i troski każdego dnia,
tak piękna miłość niech po wieki trwa!

[To taki wiersz!]
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T13:19:09+01:00
JESTES NICZYM NAJJAŚNIEJSZA Z GWIAZD ŚWIECĄCA WŁAŚ NIE DLA MNIE .
BARDZO CIE KOCHAM ,JESTES DLA MNIE WSZYSTKIM DZIELISZ ZE MNA SMUTEK ŁZY,RADOŚĆ ,ŚMIECH . ZROBIE DLA CIEBIE WSZYSTKO ...BO JESTEŚMY SOBIE PRZEZNACZENI !
I loVE yOu ;****
4 2 4