Zapisz za pomocą ułamka dziesiętnego
a)ile to złotych 75gr 9zł8gr 1602gr 132 250gr
b)ile to godzin 90min 2godz 15min 105min 1\5doby

zapisz za pomocą nieskracalnego ułamka zwykłego
a)jakie to części godzin 1s 15s
b)jakie to części kilometra 200m 8m 125m 1500m

3

Odpowiedzi

2009-09-07T15:38:10+02:00
1.
a)1'348,35
b)8,3

2.
a)1/3600, 1/240
b)1/5 1/125 1/8 3/2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T15:42:35+02:00
A)0.75 zł
9.08 zł
16,02 zł
1322,5 zł
b)1,30 godz
2,00 godz
0,15 godz
1,45 godz
4,8 godz

a)1/3600
15/3600
b)1/50 km
1/125km
1/8km
1i 1/2 km
1 5 1
2009-09-07T16:52:33+02:00
A) 0,75zł 9,08zł 16,02zł 132,25zł
b) 90min=1,3godz 105min= 1,45godz 1/5doby= 4,8godz

a)1s=1/3600 15s=15/3600
b)0,2km 0,008km 0,125km 1,5km