Odpowiedzi

2009-12-11T14:02:32+01:00
Skala 1:300
6cm w reczywsitości= 6cm*300=1800cm=18m
10cm w reczywsitości= 10*300=3000cm=30m
2*18+2*30=96m
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T14:02:31+01:00
Wymiary zostały pomniejszone 300 razy. Zatem w rzeczywistości wynoszą:
6 cm * 300 =1800cm = 18 m
10 * 300 = 3 000cm = 30 m
Obwód prostokąta = 2*18 + 2* 30 =36 +60 = 96 m
Na ogrodzenie ogródka potrzeba 96 m siatki