Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T14:04:16+01:00
8 zadanie. 2,7 x 2 = 5,4 dm kwadratowe = 540 cm kwadratowe
10 x 20 = 200 cm kwadratowych
Ekran monitora jest 2,14 razy większy niż ekran kalkulatora.

a 12 nie umiem :(
2009-12-11T15:52:50+01:00
8 zadanie. 2,7 x 2 = 5,4 dm kwadratowe = 540 cm kwadratowe
10 x 20 = 200 cm kwadratowych
Ekran monitora jest 2,14 razy większy niż ekran kalkulatora.

12 zadanie. 142x50=710000cm²
50-2=48cm
142-6=136cm

136x48=652800cm²

710000-652800=57200cm²



Sprawdzałem dobrze