Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T13:57:11+01:00
Z.1
50km*1.5=75km
Z.2
50km - 1h
80km - x

x=80/50=1.6h
1 5 1
2009-12-11T13:58:18+01:00
1
1,5 * 50 = 75km
2
50km-1h
80km-xh
na krzyż
x*50=80
x=80/50=1,6h
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T14:02:05+01:00
Zad 1
50km/h *1,5h =75 km
Odp. Pociag przebecie 75km.
Zad 2
50km --- 1h
80km --- x
x= 1h*80km / 50km
x= 1h* 80 / 50 (skracamy km)
x = 80h /50
x = 1,6 h
Odp. pociagprzebedzie 80 km w ciagu 1,6 h :))