Wymień działania składające się z 2 bądz 3 liczb. mają być to działania z liczbami całkowitymi i wymiernymi najlepiej pięćdziesiąt przykładów na dodawanie odejmowanie i dzielenie i mnożenie. prosze na odpowiedzi jeszcze dzisiaj .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T14:27:45+01:00
6+8=14 , 9+4 =13 , 6+7=13 , 5+5 =10 , 4+4+4=12 , 8+7+9 = 24 , 70+57=127 , 56+84=140 , 87+89 = 176 , 97+45= 142 ,75+35=110 , 11+9=20 , 85+5=90 , 74+16=90 , 98+12=110 , 45+15=60 , 92+51=143,
78-9=69 , 85-60=25 , 65-15=50 , 74-16=58 ,89-65=24 , 99-78-6=15 ,
45-5=40, 78-7=71 ,54-9=45 , 65-45=20 , 89-12=77 , 14-5=9 , 98-78=20,
65-43=22 , 74-34=40 , 67-54=13 , 56-40=16 , 67-6-7=54 , 78-6=72,
7*8=56 , 6*5 =30 , 7*6 = 42 , 7*7 = 49 , 3 * 9 = 27 , 8*8=64 , 12*5= 60,
8*9=72 , 9*9=81 , 10*10=100 , 9*5 = 45 , 6*4= 24 , 4*2=8 , 6*3=18 ,
2*2*2=8 , 5*5*5=50 , 6*8=48 , 9*4=36 , 2*8*7=112 , 8*5*9=360,
60:20=3 ,50:2=25 ,


Więcej nie wymyślę a poza tym już mnie ręka boli :))
2009-12-11T14:50:40+01:00
9+7=16
10+69=79
25+37=62
28+63=91
11+11=22
100+2=102
12+3=15
36+9=45
47+96=143
32+8=40
17+5=22
39+71=110
85+9=94
11-9=2
25-6=19
36-9=25
14-6=8
85-26=59
10-5=5
100-93=7
59-41=18
78-69=9
23-3=20
58-26=32
121-49=72
2*8=16
3*24=72
9*81=729
2*36=72
6*16=96
2*26=52
9*6=54
1*100=100
0*2=0
23*4=92
12*8=96
5*35=175
8*9=72
58:2=29
100:5=20
25:5=5
200:4=50
42:7=6
36:2=18
14:7=2
81:3=27
8:8=1
90:0=0
27:3=9
45:9=5
72:9=8
2009-12-11T15:15:35+01:00
6*8=48
54;2=27
15+8=23
26+9=34
5*8*2=80
25;5=5
18+18=36
18+17=15
40*6=240
50*2=100
10+76=86
52;2=26
24*3=72
7*7*2=98
3*3*3=27
5+87=92
2*2=4
8*8=64
3*3=9
15+13=28
28;4=7
7+7=14
3+76=79
9*9*2=162
3*31=93
5*5*2=50
3*6=18
58-17=41
12-7=5
80-3-12=65
12*2=24
26+16=42
52-17=35
13+19=32
16+8=24
2*70=140
50-6-13=31
20*2-3=37
12*3=36
5*8=40
40;4=10
90;2=45
3*7+2=23
2*8+1=17
50-2*3=44
20*6=120
40*2-7=73
15-8+3=10
12*4+2=50
12;3=4
5*5*3=75
17+27=44
55+16=71
2*9=18
3*6=18
6*5=35
90*2=180