Odpowiedzi

2009-12-11T14:02:25+01:00
3.W niedzielę i inne nakazane dni świąteczne wierni są zobowiązani uczestniczyć we Mszy św. i powstrzymać się od prac służebnych
6 3 6
2009-12-11T14:08:56+01:00
3. w niedziele i święta nakazane jest uczestniczyć we mszy świętej i powstrzymać się od prac niekoniecznych.

1. Kto wierzy w Biblię, ten wie, że prawo Boże zabrania cudzołóstwa, nierządu i spędzania płodu, a szacunek dla tego prawa jest dla niego pod wieloma względami ochronymi.

2.Jana Marii Vianney powrócili do Kościoła katolickiego. ... Papież postawił też ks. Rangela na czele personalnej Administratury Apostolskiej św. niedzielnej Eucharystii, modlitwie, kontemplacji i świętowaniu niedzieli.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T14:12:39+01:00
3. w niedziele i święta nakazane uczestniczyć we mszy świętej i powstrzymać się od prac niekoniecznych.

1. Kto wierzy w Biblię, ten wie, że prawo Boże zabrania cudzołóstwa, nierządu i spędzania płodu, a szacunek dla tego prawa jest dla niego pod wieloma względami ochronymi, ponieważ co by to było gdyby ludzie nie trzymali się jakiś wytyczonych sobie granic lub praw.

2.Jana Marii Vianney powrócili do Kościoła katolickiego. Papież postawił też ks. Rangela na czele personalnej Administratury Apostolskiej św. niedzielnej Eucharystii, modlitwie, kontemplacji i świętowaniu niedzieli.
4 3 4