Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T14:10:06+01:00
Duch był jak zjawam w czarnej pelerynie, był powolny i cichy, nic nie mówił.Spod okrycia wystawała ręka, twrazy nie było widać, a w cieniu duch był wogóle nie widoczny. Scrooge bał się tego ducha, tu cytat: "Scroogowi wydawało się, że przyzwyczaił się do obcowania z duchami, anie nie potrafił opamnować strachu..". Duch pokazał mu rozmowy ludzi, że ktoś zmarł, wcale im go nie żal, nic nie stracili. Ebenezer nie wiedział o kogo chodzi, więc Duch pokazał mu jego..grób. Grób Ebenezera Scrooge'a. Scrooge odskoczył błagał, aby już nie widział tego, oiecywał, że sięzmieni. Nagle duCH ZMIENIŁ miejsce, zobaczyli dom rodziny małego Tima, byli pogrązeni w smutku, płakali. Scrooge zrozumiał, że przez jego czyny, Tim nie przeżył, wpadł w rozpacz. Następneo dnia, był radosny, cieszył sie z wszystkiego, życzył wesołych świąt, ludzie go nie poznawali, a na Tima przekazał ogromną sumę, że aż bano się wymawiać.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T14:10:30+01:00
1 duch to byl przeszlosci i pokazalmu swieta ktore byly ze byl on samotny
2 duch to byl terazniejszosc ze te swieta bd jego wspopracownik musial spedzic z nim a rodzina bd z tego powodu smutna.
3 duch to byl przyszlosci i mu pogazal co bd dalej jak sie nie zmieni... rodzina sie odwroci od niego i umrze w zapomnieniu i samotnosci :)))