Odpowiedzi

2009-12-11T14:10:41+01:00
Wyśle na priv tylko przepisze bo mam w zeszycie ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T14:14:14+01:00
Jak spędzić święta?
Najważniejsze aby spędzić je w rodzinnym domu w towarzystwie osób nam najbliższych w miłej atmosferze, tak by było sympatycznie.
Prezenty nie są najbardziej ważną rzeczą w chwili świąt, aczkolwiek lubimy je dostawać. Najlepiej i najtaniej było by wykonać coś własnoręcznie od serca, moim zdaniem takie prezenty są najmilsze i bardzo cenne.
1 4 1