Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-07T15:48:35+02:00
A)53 729 049= 50 700 000
b)60 052 100= 60 050 100
c)3 470 000= 3 500 000
d)85 149 835,29= 90 100 800
e)1 296 243,7
2009-09-07T15:48:57+02:00
A)5370000
b)60050000
c)3470000
d)85140000
e)1290000
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T15:50:28+02:00
A)53 729 049 ~ 53 700 000

b)60 052 100 ~ 60 000 000

c)3 470 000 ~ 3 500 000

d)85 149 835,29 ~ 85 100 000

e)1 296 243,7 ~ 1 300 000

...chociaż właśnie zastanawiam się czy nie dać tego zadania jako spam ;p