Odpowiedzi

2009-12-11T14:40:43+01:00
12 / (√7 - √3) = 12 (√7 + √3) / (√7 - √3)(√7 + √3) = 12 (√7 + √3) / 4 = 3 (√7 + √3)

Pozdro))
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T14:45:05+01:00
3*(pierwiastek z 7+ pierwiastek z 3)

jak?

Mnozysz razy mianownik ze zmienionym znakiem(aby w mianowniku powstal wzor) i (wazne) przez licznik rowniez. Dzieki temu wyjdzie, ze mnozymy przez 1 wiec wynik sie nie zmieni

czyli Twoje rownianie * pierwiastek z 7+ pierwiastek z 3/pierwiastek z 7 + pierwiastek z 3= 12(pierwiastek z 7+pierwiastek z 3)/4

dzielimy na 4 zostaje
3*(pierwiastek z 7+ pierwiastek z 3)