Podane określenia dopasuj do odpowiednich rodzajów kwiatów.

1.Barwny okwiat
2.Produkcja dużej ilości lekkiego pyłku
3.Zredukowany okwiat
4.Intensywny zapach
5.Nektar wytwarzany w miodnikach
6.Długie znamię słupka wystające z kwiatu

Kwiaty zapylane przez wiatr ........................................

Kwiaty zapylane przez zwierzęta ........................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T14:58:02+01:00
KWIATY ZAPYLANE PRZEZ WIATR:
-Produkcja dużej ilości lekkiego pyłku
-Długie znamię słupka wystające z kwiatu
-Zredukowany okwiat

KWIATY ZAPYLANE PRZEZ ZWIERZĘTA:
-Barwny okwiat
-Intensywny zapach
-Nektar wytwarzany w miodnikach
32 4 32
2009-12-11T20:03:34+01:00
Przez wiatr: 2,3,6
Przez zwierzęta: 1,4,5
44 4 44