Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T14:48:49+01:00
Nie wiem o co ci dokladnie chodzi ???

zlitowal sie w koncu nad nim bog ktory wyslal go na te tułaczke i w koncu po latach udrek Odys wrócoł byl bardzo szczesliwy z tego powodu czułsie jak vby dostal nowe zycie
2009-12-11T14:51:56+01:00
Powrót Odysa był: szczęśliwy, poprzedzony wieloma przeszkodami, spektakularny, nieoczekiwany, długi.