Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T14:51:39+01:00
Mamy w ofercie 5 dni na statku 3 razy dziennie zejście pod wode na rafy do wyboru pływanie z butlą lub snurgowanie


byłem na takiej wycieczce więc wiem;-]
2009-12-11T14:55:28+01:00
Wyjazd na rafę koralową to wielka przygoda w podróżowaniu i zobaczeniu ciekawych rzeczy,roślin zwierząt.Rafę Koralową można zobaczyć w ciepłych krajach.Również odbędą się inne przygody i będzie można zoabczyć ciekawe widoki.Zachęcamy do wycieczki na zwiedzenie rafy koralowej.Wyjazd odbędzie się 13. czerwa .2009 r. we Wrocławiu na ul. Kwiatkowskiej.