Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T15:49:27+02:00
Siła ciężkości jest to siła z jaką Ziemia przyciąga inne ciało.
1 2 1
2009-09-07T15:52:58+02:00
Ciężar, siła ciężkości – siła z jaką Ziemia lub inne ciało niebieskie przyciąga dane ciało, w układzie odniesienia związanym z powierzchnią ciała niebieskiego. Ciężar jest wypadkową sił przyciągania grawitacyjnego i siły odśrodkowej wynikającej z ruchu obrotowego określonego ciała niebieskiego.