Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T15:02:15+01:00
32:4=8
8+2=10
8-2=6

P=a*b
P=8*6
P= 48 cm²
1 5 1
2009-12-11T15:18:11+01:00
2*x+2*(x+4)=32
32:4=8
8+4=12
8-4=4
a=12
b=4
P=a*b
P=12*4=48
Odp.:Pole wynosi 48cm² .
2009-12-11T15:46:56+01:00
Prostokąt ma cztery boki więc

32:4=8
jeden od drugiego dłuższy od cztery centymetry

wiec jeden bok to 8-2=6
a drugi bok 8+2=10

wtedy prostokąt o bokach 6+6+10+10 =32cm ( obwód )
lub 2*6+2*10=32

pole : 6*10=60cm2