Odpowiedzi

2009-12-11T15:01:45+01:00
Historia to coś, co było. Coś, co minęło. Stare dzieje, choć historią jest też wczorajszy dzień.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T15:02:24+01:00
Historia- humanistyczna i społeczna dziedzina nauki zajmująca się dochodzeniem do wiedzy o zdarzeniach minionych (o przeszłości) na podstawie a) świadectw bezpośrednich, b) źródeł pisanych lub c) wyników badań nauk pomocniczych historii.
1 5 1
2009-12-11T15:03:20+01:00
Historia jest nauką o przeszłości . Historyk to człowiek , który zajmuję się przeszłością i bada dzieje ludzkości. Historię tworzą wszyscy ludzie.


p.s Mam nadzieję , że pomogłam :)