POMÓZCIE MI MAM TO ZADANIE NA JUTRO (WTOREK)!!


Ponizej zapisano dziewiec róznych liczb.Które z nich są liczbami naturalnymi? Które są liczbami całkowitymi.

1 . 6/3 . -5 . 0 . 0,7 . 2i3/4 . -1/5 . -6,751 . 2501

pomózcie a jakby co to to / to kjest kreska ułamkowa

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T15:55:11+02:00
Liczby całkowite : 1 ; 6/3 ; -5 ; 0 ; 0,7 ; 2i3/4 ; -1/5 ; -6,751 ; 2501
liczby natruralne : 1; 0 ; 2501
2009-09-07T15:55:42+02:00
Naturalne:1 . 6/3 .0 . 2501
całkowite:1 . 6/3 . -5 . 0 . 2501
2009-09-07T15:56:14+02:00
Liczby naturalne 1 .6/3. 0. 0,7. 2i3/4. 751.2501
a liczby całkowite to sa wszystkie te które wymieniłas czyli 1 . 6/3 . -5 . 0 . 0,7 . 2i3/4 . -1/5 . -6,751 . 2501