1) życzenia urodzinowe Dla Kłapouchego :0


2)
Co njaczęsciej jest przyczyną twojego złego nastroju Co wtedy najszybciej podnosi cię na duchu ??

3)

Dlaczego należy pamiętać o urodzinach i imieninach swoich bliskich ? uzasadnij swoją odpowieź ;)


Dam naj plis Heh<33

na Poniedziałek daje 15 pkt. i naj :)

3

Odpowiedzi

2009-12-11T15:15:34+01:00
1]Drogi Kłapuchu 11 grudnia 2009

Z okazji twoich kolejnych urodzin chcaial bym ci zyczyc wszystkiego najlepszego. Duzo zdrowia szczescia i wytrzymalego domku .Takze wielu szczesliwych chwil w towim pieknym zyciu.
Zyczy... [podpis]
2] Głownym powodem mojego zlego nastroju jest nasmiewanie sie ze mnei lub mi dokuczanie jednak mam dobrych przyjaciol ktorzy pomagaja mi i humor mi sie poprawia.
3] Gdyz to ejst ich wyjatkowy dzien w ich zyciu wtedy przyszli na swiat i lubia gdy ktos o tym pamieta.
Wtedy tez mozna im podziekowac za najpiekniejsze lata zycia z nimi[rodzice] lub cudowna przyjazn ,znajomosc[koledzy kolezanki]
Trzeba tez pomyslec co by bylo gdyby wasi rodzice nie przyszli by na swiat nas tez by nie bylo yo chyba podstawa.
1 3 1
2009-12-11T15:15:11+01:00
1) Wszystkiego Najlepszego z okazji Urodzin.! I spełnienia najskrytszych marzeń.
2) Najczęściej mojego złego nastroju jest moja koleżanka....
Najszybciej podnosi mnie na duchu czytanie książki.
3)Należy pamiętać o urodzinach i imieninach naszych bliskich, ponieważ gdy zapomnimy o tak ważnym święcie mogą sobie pomyśleć, że są dla nas obojętni i się obrażą.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T15:35:58+01:00
Kłapouszku mój kochany
jak co roku o tej samej porze każdy ci życzy co tylko może
więc i ja kożystam z tej sposobności
i życzę ci mało smutków a dużo radości
by to o czym marzysz sie spełniło




LUB:
Wiele uśmiechów, a mało żałości,
Długich lat życia w szczęśliwości,
Dobrego zdrowia i pomyślności,
Jak najmniej smutków, dużo radości,
Dużo przygód, morza wrażeń,
Moc słodyczy, nic goryczy,
Tego Tobie życzę ja
kłapouszku w dniu twego urodzenia

przyczyną mojego złego nastroju są ludzie nie liczący się z innymi którzy by brali a nic nie dawali , bliscy zapominający o mnie o moich u czuciach nie znajdujący dla mnie czasu ... i zabiegane dzisiejsze czasy przez które ludzie sie od siebie oddalają

o urodzinach i imieninach należy pamiętać gdyż w ten sposób okazujemy bliskim że ich kochamy i zawsze dla nich znajdziemy czas , będziemy ich wspierać i trzymać na duchu a do ostatniego tchu , nawet proste życzenia i fakt że o kimś pamiętamy może przywrócić 2 osobie uśmiech na twarzy i poczucie wartości

4 4 4