Znów...
Proszę o czasowniki nieregularne, kto pierwszy i dobrze powie to będzie najlepsza.
Chodzi o to że trzeba dopisać -ed na końcu, ale to te nieregularne w past simple;p

1. strike
2. write
3. win
4. tell
5. spell
6. throw
7. stand
8. cost
9. fell
10. cut
11. draw
12. fly
13. find
14. hold
15. get

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T15:14:16+01:00
1. strike - struck
2. write - wrote
3. win - won
4. tell - told
5. spell - spelt lub spelled <mozna tak i tak>
6. throw - threw
7. stand - stood
8. cost - cost
9. fell - chyba pierwsza powinno byc fall bo druga to fell chyba ze chodzilo o feel - felt ?!
10. cut - cut
11. draw - drew
12. fly - flew
13. find - found
14. hold - held
15. get - got

:)
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T15:15:21+01:00
1. strike-struck
2. write-wrote
3. win-won
4. tell-told
5. spell-spelt
6. throw-threw
7. stand-stood
8. cost-cost
9. fell-felt
10. cut- cut
11. draw-drew
12. fly-flew
13. find-finded
14. hold-held
15. get-got

to są nieregularne więc trzeba zmieniać na formę przeszłą, a do regularnych się dopisuje -ed.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T15:18:10+01:00
1 struck
2 wrote
3 won
4 told
5 spelt
6 threw
7 stood
8 cost
9 felt
10 cut
11 drew
12 flew
13 found
14 held
15 got