1. Zamień jednostki
a) 140 g = ________kg
b) 48 kg = ________kg
c) 84 mg = _______dag
d) 62 g = ________dag
e) 4 dag = _______g
f) 195 g = ________mg
g) 0,85 dag = ______kg
h) 455 mg = ______kg

2. Jaki jest ciężar ciała o masie 10,4 kg?

3. Oblicz masę ciała o ciężarze 155 N.

Z góry dzięki :);*

2

Odpowiedzi

2009-12-11T15:17:14+01:00

a) 140 g = 0,140 kg
b) 48 kg = 48 kg
c) 84 mg =8,4dag
d) 62 g = 0,62 dag
e) 4 dag = 40 g
f) 195 g = 0,195 mg
g) 0,85 dag = 0,085 kg
h) 455 mg = 45,5 kg
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T15:18:36+01:00
1.
a) 140 g = 0,14 kg
b) 48 kg = 48 kg
c) 84 mg =8,4dag
d) 62 g = 0,62 dag
e) 4 dag = 40 g
f) 195 g = 0,195 mg
g) 0,85 dag = 0,085 kg
h) 455 mg = 45,5 kg


2. Fc=10,4kg * 10N/kg=104N

3. 155 N - ciężar - Fg
10N/kg - przyśpieszenie ziemskie - g
m - masa - ?
m = Fg / g = 155N / 10N/kg = 15.5 kg
Masa jest równa 15.5 kg



2 4 2