Odpowiedzi

2009-09-07T16:01:21+02:00
F=mg siła grawitacji Ziemi lub siłą ciężkości F- siła m- masa, g stała grawitacji
d=m/v wzór na gęstość m-masa, v- objętość
P=F/S
siła nacisku lub ciśnienie f- siła naciskająca, s- powierzchnia

Pn=d*g*h - energia potencjalna ciężkości
d- masa
g- przyspieszenie ziemskie
h- wysokość
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • grun
  • Początkujący
2009-09-07T16:12:27+02:00
F=m*g
d=m:v
p=f:s
Pn=d*g*h
1
F=m*g to Wzór na Siłę
F to sila
m to masa
g To gravitacja
2
d=m:v to Wzór na Pęd
D tzw "ro (dziwna g) To pęd
m to masa
v to prędkość
3
p=f:s to Wzór na Ciśnienie
p to ciśnienie
f to siła
s to droga
4
Tu Masz żle coś przepisane bo nie ma takiego wzoru ...
2009-09-07T16:17:43+02:00
F=mg siła grawitacji
d=m/v wzór na gęstość
P=F/S siła nacisku
Pn=d*g*h - energia potencjalna ciężkości
d- masa
g- przyspieszenie ziemskie
h- wysokość