Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T08:09:09+01:00
W Lęborku obejrzeć można średniowieczne mury i baszty obronne, z barokowym ołtarzem i tabernakulum z kości słoniowej

wszystkie te dziełaprzedctawieja pewne uczucia Najwspanialszymi budowlami były wówczas kościoły i pałace.
BAROK Epoka będąca przejawem kryzysu ideałów humanistycznych
7 3 7
2009-12-12T09:06:35+01:00
Zdaje mi sie ze to bedzie:
malarstwo, liczne portrety trumienne, rzeźby, architektura,
mysle ze to sa te najwazniejsze ;/
4 1 4