Odpowiedzi

2009-12-11T15:19:33+01:00
Wady
ciagle klotnie i spory
nic ciekawego nie wnasza do polityki
wyciaga duzo kasy od panstwa
lubia byc w centrum uwagi
maza o wyzszych stolkach i wiekszej pesji
Zalety
czasem udaje sie im wymyslic ciekawa ustawe
zdarzaja sie przypadki politykow dbajacych o dobro panstwa i kraju.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T15:21:29+01:00
Wady:
- za dużo słów, za mało czynów
- ośmieszają się publicznie i na łamach mediów, co ośmiesza również państwo, które reprezentują
- często próbują mówić stylem naukowym, bardzo podniośle i mądrze - ale raczej im to nie wychodzi
- często myślą bardzo egoistycznie, tylko o sobie i o pieniądzach

Zalety:
- przynajmniej ktoś ogarnia państwo
- czasami wymyślą jakiś ciekawy przepis lub ustawę
- starają się jakoś poprawić dobrobyt (przynajmniej niektórzy)
2009-12-11T15:21:52+01:00
Wady:
- Kłócą się
- Wywyższają się
- Leniwi <niektórzy>
- Myślą tylko o sobie

Zalety:
-c zasami wymyślą coś mądrego
- niektórzy starają się, aby było lepiej

:D