Odpowiedzi

2009-12-11T15:24:43+01:00
Pieniadze nie moga zapewnic czlowiekowi szczescia gdyz pieniadze zapewnia nam tylko dobro i korzysci materialne , a nie szczescie .Prwdziwe szczescie moga zapewnic nam tylko osoby ktore beda nas wspierac w kazdej sytuacji.Takimi osobami sa najczesciej , rodzina i przyjaciele .Sczescie zapewni nam radosc , chwile spedzone z takimi wlasnie osobami .


Prosze o naj. ;*****.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T15:26:24+01:00
Niektórzy uważają ,że tak inni -że nie . Są do tego powody ,ponieważ to ponoć miłość i zdrowie są najważniejsze w życiu . Natomiast ,gdy jest przypade ,że jakaś osoba ,którą KOCHAMY zachoruje ,to potrzebne będę pieniądze na wyleczenie jej . Lecz jeśli mamy rozumieć przez to ,że człowiek biedniejszy od któregoś innego człowieka jest gorszy ,mniej szczęśliwy ,to absolutnie się z tym nie zgadzam . Kiedy człowiek ma pieniędzy pod dostatkiem ,nie cieszy go nawet najmniejszy drobiazg ,który ucieszyłby bardzo osobę ,której dóbr materialnych brakuje . Ale spójrzmy też na dzieci : zazwyczaj ,kiedy rodzice są bogaci ,nie mają czasu na zabawę ze swoimi pociechami . Nie obchodzą ich ... Natomiast człowiek biedniejszy kocha swoje dziecko całym sercem i zrobi wszystko ,aby nie stało się jemu coś złego .

To wszystko ,proszę poprawić ewentualne "literówki" ; ))
Liczę na NAJ ; p
2 4 2