Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T15:27:30+01:00
Pobiera dane z pamięci, interpretuje je i wykonuje rozkazy.
Wykonuje on ciąg prostych operacji (rozkazów) wybranych ze zbioru operacji podstawowych określonych zazwyczaj przez producenta procesora jako lista rozkazów procesora.
6 4 6
2009-12-11T16:10:55+01:00
Procesor jest sercem komputera.Odpowiada za uruchamianie aplikacji i kieruje działaniem całego systemu operacyjnego.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:21:01+01:00
Procesor ma ogolny wpływ na szybkosc działania komputera, głownie uruchamianie i działanie aplikacji
Wszystkie operacje wykonywane na komputerze przechodzą przez procesor.
6 4 6