Odpowiedzi

2009-12-11T15:38:29+01:00
Bardzo blada o jasnych włosach.
Podczas walki o władzę doprowadziła do zagłady swój świat poprzez wypowiedzenie Żałosnego Słowa, sama przechodzi w stan uśpienia magicznego,
Szybko przekonuje się, że jej magia nie działa w naszym świecie, ale mimo to sieje spustoszenie swoją ogromną siłą,
szczera, sprytna. przenikliwa.
no^6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:31:37+01:00
Zła kobieta, dbająca jedynie o siebie i swój wygląd. miała oschły i oziębły charakter a do tego serce z kamienia. Nie dotrzymywała obietnic, zrobiła by wszystko aby zdobyc to co chce. Nie zatrzymała się przed niczym, miała swoje określone cele. Jej cera była biała jak płatki śniegu a jej pałac zbudowany był z lodu. każdym gardziła i nie dawała nic od siebie. Nie była podobna do żadnej innej czarownicy gdyż ona cała "była z lodu i głazu".
nie była dobrą kobietą, i nie zawachała się przed zamordowaniem