Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T15:39:52+01:00
Wczuj sie w role tego czlowieka o ktorym masz pisac i pisz wszystko co ci do głowy przyjdzie
poniej to poukladasz i zobaczysz ze wiersz bd zer cho cho

nie mysl ze musisz napiaac wiersz bo z musu sie nic nie da tylko wylewaj na papier mysli odczucia ktore ci sie kojarza z samotynym czlowiekiem

ja zawsze tak robie
2009-12-11T16:03:20+01:00
Dzień,szary dzień a w nim
ludzkie cierpienie,okrucieństwo i przerażenie.
Szkoła,kumple dom i praca, ale czy to życie sie opłaca?
Życie i człowiek w nim, nie bajka ale gra w której ma się jedno życie.
Skrycie zagubiony On, stracony , wzgardzony i zagubiony.
Narkotyki - życia cień który gubi , nie chlubi człowieka
Najlepsza Odpowiedź!
  • Sofi
  • Początkujący
2009-12-11T16:17:03+01:00
Mina wykrzywiona w dół...
Oczy skierowane w niebo....
Prosisz Boga, niech się stanie cud...
Niech pocieszą biednego, smutnego człowieka...
Nic nie przychodzi łatwo, gubisz się nawet we śnie...
A gdybyś miał farta, odnalazłbyś się...
Ale nie tak łatwo, jest zrobić to, gdy z rodziny został Ci kot...
Twój jedyny przyjaciel, rozweselający Cię...
Kiedyś odejdzie i zostawi samego Cię...
Świat w szarych kolorach, farby wylały się, w oczach małego zwierzaka odnalazły się.
Już nie powrócą nie ma szans...
Ale może by zacząć wszystko jeszcze raz?