Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T15:46:18+01:00
Częstę przebywania np.z rodzina daje nam poczucie ogromnego bezpieczeństwa.Według mnie jest to bardzo wazne w zyciu aby byc swiadomym ze obok siebie masz ludzi ktorzy chca ci pomoc i zrobia to w odpowiednim momencie.Zaproszenie osoby do stolu naprawde moze skrusszyc kazdy mur wrogosci.Osoba zauważająca nasza uprzejmośc zaczyna sie zastanawiac czy warto bys negatywnie nastawionym w stounku do nas skoro probujemy zalagodzic sytuacje....

mam nadzieje ze wystraczy :)
1 5 1
2009-12-11T15:47:57+01:00
Uważam że wspólne posiłki mogą ludzi gdyż jest to czas spokoju i odpoczynku nie powinniśmy w tym czasie kłócić się bo jak pies je to nie szczeka bo mu miska z pod nosa ucieka. ;))
1 4 1