Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T15:46:07+01:00
O 13.20 bd na mecie ;)

A dalczego?

o 12.00 był 20km od mety
wiec w godz przebiegł 15km
zostało 5km, które przebiegł w 20 minut
więc 1 godz 20 min trwał bieg

i na mecie o 13.20
2009-12-11T15:46:26+01:00
Odleglosc: 20 000m = 20km
prędkość: 15km/h

Rozwiązania pod linkami:

http://matematyka.pl/latexrender/pictures/fede1ecf8280a91fb14524c14a2ac06d.png

http://matematyka.pl/latexrender/pictures/9b9f2673e0dcd8d9900b5b06d53c7ec9.png

Dobiegł o 13.20