285 dm ² = cm²
32,2 ha = a
6,1 km² = a
5,7 m² = cm²
4287cm²= dm²
8745 a = ha

Nie śmiac się że łatwe , ale pomóżcie ;D Przepisuje już od 4 godzin zeszyty a zostało mi jeszcze pare bitych godzin do przepisania ;/ w koncu choroba 2 tyg i normalnie nie funkcjonuje ;/
Daje naj ..

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:02:39+01:00
285 dm ² =28500cm²
32,2 ha =3220a
6,1 km² =61000a
5,7 m² = 57000cm²
4287cm²=42,87 dm²
8745 a = 87,45ha
2009-12-11T20:44:53+01:00
285 dm ² =28500cm² 32,2 ha =3220a 6,1 km² =61000a 5,7 m² = 57000cm² 4287cm²=42,87 dm² 8745 a = 87,45ha