Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:00:58+01:00
Kwadrat :4 razy 2m= 8 metrów obwód
koło:
średnica 2 m, promień 1 m
2pir - wzór na obwód koła
2 razy 3,14 razy 1m= ok. 6,28m
Odp. Więcej siatki zużyjemy na ogrodzenie kwadratowego klombu.
33 4 33
2009-12-11T16:03:26+01:00
Kwadrat:
ob=4a=4*2=8m
Koło:
r=200/2=100cm=1m
ob=2πr=2π≈2*3,14≈6,28
więcej zużyjemy na ogrodzenie klombu w kształcie kwadratu
15 3 15
2009-12-11T16:06:37+01:00
Klomb w kształcie kwadratu: Ob = 4×2m = 8m
Klomb w kształcie koła: d = 200cm = 2m
r = 1/2d = 1m
Ob = 2πr = 2π×1m = 2πm = 2×3,14m = 6,28m

8m > 6,28m

Odp.: Więcej siatki zostanie zużyte na ogrodzenie klombu w kształcie kwadratu.
11 3 11