Heej
Wiem ze to napewno do nauki nie nalezy a co dopiero do sztuki ale kit. xDD
Mam prosbe
pewnie mam problem jak prawie kazdy młodszy obywatel tego kraju(xDD haah)
wiec jakie macie pomysły na prezent na gwiazdke piszcie wszystko co wam do głowy wpadnie i najlepsza odpowiedz zaznacze najlepsza too macie jak w bankuu xDD

Kuurczee musze dodac to jeszcze raaz z powodu takiego ze zle mnie ludzie zrozumiliscie ten prezent to ma byc dla mnie tylko pomysłu nie mamm rozumiecie ze ja sie was pytam co ja bym mogła dostac

3

Odpowiedzi

2009-12-11T16:06:21+01:00
Kasę, np. 200 zł xD
Wtedy kupisz sobie co tylko dusza zapragnie, ciuchy, słodycze itp. :)
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:06:40+01:00
Ja np. zawsze kupuję książki i piszę w środku dedykację, zawsze się sprawdza:)
zalezy też dla kogo, mozna jeszcez np.misia,płytę ulubionego zespołu, rzecz,którą ktoś zbiera
ale wg mnie najlepsze prezenty są wykonane przez siebie,bo są prosto z serca, mnie koleżanka w paincie zrobiła rysunek nas dwóch
2009-12-11T16:07:13+01:00
Laptop :)

Może jaieś perfumy, komurka