Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:12:22+01:00
Rotunda św. Prokopa w Strzelnie
Kolegiata w Tumie
klasztor w Cluny
Katedra pod wezwaniem Wniebowzięcia Marii Panny w Pizie
Opactwo w Tyńcu
Kościół św. Andzeja
kościół dominikański św. Jakuba w Sandomierzu
Opactwo cystersów w Sulejowie
13 4 13
2009-12-11T16:12:26+01:00
Koło
panteon rzym
rotunda Najświętszej Marii Panny (świętych Feliksa i Adaukta) na Wawelu
9 2 9
2009-12-11T16:44:11+01:00
Na planie koła:
- Tolos
- Rotunda
- Palatium w Gieczu

Na planie kwadratu:
- Kościół w Lossow z kwadratową wieżą
- Wieża Bramy Ziębickiej

Na planie krzyża:-
- Palatium na Ostrowie Lednickim
- Kościół Santa Croce
- świątynia Opizka
- świątynia w Martwili
- Bazylika św. Piotra na Watykanie
8 5 8