Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T17:17:34+01:00
Moim ulubionym filmem jest ,,Powrót do przyszłości". Główny bohater tego filmu posiada samochód ,który przemieszcza się w czasie i przestrzeni.Główny bohater tego filmu Marty McFly który poznaje szalonego naukowca ,który zbudował wehikuł czasu. Bohater musiał cofnąć się do przeszłości aby uratować swojego przyjaciela którego zabito na parkingu podczas testów wehikułu czasu. Jednak gdy Marty cofną się do przeszłości uszkodził wehikuł. Marty musiał odnaleźć naukowca aby pomógł mu naprawić pojazd. Z nalawszy profesora który pomógł mu naprawić samochód i wrócić do teraźniejszości. Film jest bardzo ciekawy gdyż występują fajne efekty specjalne.
66 4 66
2009-12-11T18:05:06+01:00
Moim ulubionym filmem na temat przemieszczenia się w czasie jest "Jumper". Opowiada o chłopaku, który pewnego dnia odkrył, że może teleportować się w różne miejsca. Był biedny, nie mógł dogadać się z ojcem. Wynajął pokój w hotelu blisko banku. Chciał się włamać do sejfu. Zrobił to. Ukradł mnóstwo pieniędzy. Potem szukało go FBI.
43 3 43