Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:15:01+01:00
My spotykamy się z nimi często - Wir treffen uns mit ihnen häufig
ja lubię z psami chodzić na spacer do lasu - Ich mag es mit den Hunden zu einem Spaziergang in den Wald gehen

Zadania z niemca pisz do mnie na priv to ci je za darmo rozwiąże bez żadnych pkt ;)
2009-12-11T16:58:47+01:00
Wir treffen sich mit ihnen häufig
Ich mag es mit den Hunden zu einem Spaziergang in den Wald gehen.