Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:13:26+01:00
A
p=2*p podst+p pow.bocz

p=2*1/2*24*9+24*27+2*15*27=24*9+24*27+30*27

to obliczyc dodac na koncu centymetrow kwadratowych

b

p=(a+b)*h/2+p pow bocz

p=(8+20)*4+2*10*28+8*28+20*28=28*4+20*28+8*28+20*28
to obliczyc dodac na koncu centymetrow kwadratowych

2009-12-11T18:47:40+01:00
A) 9*24*27*15*15=1312200
b) 8*20*10*8*10*28=358400
Chyba:)
2009-12-11T21:41:19+01:00