Odpowiedzi

2009-12-11T20:30:38+01:00
1. Mięśnie utrzymujące pionową postawę ciała
2. Mięśnie grzbietu
3. Mięśnie klatki piersiowej
4. Przepona
5. Mięśnie kończyny górnej
6. Mięśnie brzucha
7. Mięśnie kończyny dolnej
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T20:47:44+01:00
-Okrężny ust,
-śmiechowy,
-czworoboczny,
-dwugłowy ramienia(zginacz przedramienia),
-skośny brzucha,
-trójgłowy ramienia(prostownik przedramienia0,
-prosty brzucha,
-czworogłowy uda,
-brzuchaty łydki,
1 5 1