Odpowiedzi

2009-12-11T16:22:21+01:00
Ponieważ w niebie u boku Boga bedzie mu lepiej niż na Ziemi wsród żywych
2009-12-11T16:21:48+01:00
Chrześcijanin w obliczu śmierci nie powinien rozpaczać, ponieważ wie, że niedługo spotka się z Bogiem w niebie. Jest to raczej powód do radości i naturalny składnik życia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:22:54+01:00
Gdyz smierc daje mu mozliwosc dostania sie do nieba a dokladniej do wiecznego raju bez trosk i bolu. Zobaczyc tam moze swoich bliskich zmarlych i nie denerwowac sie problemami jakie niesie dzien ..
1 4 1